10 Redenen om....
bij De Vrolijke Engel te winkelen:
1. Betrouwbaar
2. Actuele voorraad en 98% uit voorraad leverbaar
3. Snel en makkelijk contact
4. 100 dagen retour garantie
5. Goede kwaliteit en anders geld terug
6. Uitgebreide cadeau inpakservice
7. Eerlijk en transparant bestelproces
8. Veiligheid en privacy
9. De klant is koning
10. En natuurlijk ook nog omdat....
1. Betrouwbaar
Betrouwbaarheid is de nummer 1 van onze kernwaarden. Betrouwbaarheid is wat ons betreft dé basis voor een goede webshop. Prachtige productfoto's, mooie omschrijvingen, een uitgebreid assortiment, dit alles betekent helemaal niets als een webshop niet betrouwbaar is.
We kennen allemaal ondertussen de vervelende verhalen wel van malafide webshops die consumenten ernstig duperen enkel om er zelf snel financieel gewin uit te halen. Deze webshops zorgen ervoor dat het "online winkelen" een slechte reputatie krijgt omdat je als consument vaak niet zeker weet of je met een "foute" webshop te maken hebt of niet. Bij De Vrolijke Engel vinden we betrouwbaarheid daarom de basis van alles, en we doen er alles aan om dit voor onze klanten duidelijk te krijgen.
Daarom is direct op de homepage door middel van een fotootje te zien wie wij zijn. Wij hebben geen personeel in dienst, wij (Johan en Paula) zijn dus de enigen met wie u te maken heeft. Belt u ons op, dan krijgt u 1 van ons aan de lijn. Mailt u, dan krijgt u een mailtje van 1 van ons terug, etc.
Op de contact pagina vindt u diverse manieren om contact met ons op te nemen, dit kan via email, telefoon en sinds kort ook via whatsapp.
Eén van de mogelijkheden om een bestelling te ontvangen is door het bij ons op te halen. Betaling van de bestelling kan in dat geval ook contant bij het afhalen gebeuren.
Vindt u het niet prettig om ergens voor te betalen zonder dat u de bestelling in huis heeft? Dan kunt u (naast de optie bij ons afhalen) ook kiezen voor achteraf betalen. Dit kost niets extra's, en op deze manier hoeft u pas te betalen zodra u de bestelling (in goede orde) ontvangen heeft.
Wij hopen dat dit allemaal bijdraagt aan het gevoel dat u bij De Vrolijke Engel veilig en zonder risico kunt winkelen.
En twijfelt u nog omdat u niet erg thuis bent in het online winkelen, of omdat u misschien eerst wat zekerheid wilt hebben? U kunt ons altijd even bellen zodat u in ieder geval eerst even contact met ons gehad heeft.
En daarnaast: De Vrolijke Engel is aangesloten bij Webwinkelkeur.
Dit geeft u boven alles de zekerheid dat u zonder risico bij ons kunt winkelen. Wij voldoen aan alle eisen van Webwinkelkeur. En heel stiekem zelfs nog een beetje meer ;-)
En ja, natuurlijk kunnen wij zelf als webshop zijnde wel vertellen dat het bij ons prettig en veilig winkelen is, maar wij zijn toch een heel klein beetje partijdig ;-)
Daarom zou ik heel graag wat dit betreft het woord willen geven aan de ca. 2700+ klanten die u voorgegaan zijn en eerder al bij ons besteld hebben en via webwinkelkeur een review hebben achtergelaten. U leest hier alle webwinkelkeur reviews over De Vrolijke Engel (opent in een nieuwe venster)
Belangrijk: zowel alle webwinkelkeur reviews als alle reviews die u op onze site bij alle producten leest, zijn geverifieerde reviews.
Dat betekent dat deze enkel geplaatst kunnen worden door klanten na een geverifieerde aankoop. Wij plaatsen GEEN reviews van andere sites of platformen. Alle reviews die u van ons leest zijn echt en geverifieerd. Meer informatie hierover leest u op onze pagina met uitleg over geverifieerde reviews (opent in een nieuw venster)
2. Actuele voorraad en 98% direct uit voorraad leverbaar
Kent u dat? Je zoekt online een leuk (last-minute) cadeautje voor iemand en je hebt na lang zoeken eindelijk iets gevonden wat je echt wilt hebben! Je bestelt het snel, je rekent af en ziet na een paar minuten de orderbevestiging in de mailbox. Top! Totdat.... je een paar uur later een mailtje van de webshop ontvangt dat het artikel dat je net besteld hebt helaas niet leverbaar is. Het komt wel weer terug, maar dat kan wel een paar dagen duren. Ok, níet grappig! Daarom vinden we het belangrijk dat u bij ons altijd direct weet waar u aan toe bent.
Bij ieder artikel staat de actuele voorraad vermeld.
Is een artikel op voorraad? Dan staat er bij beschikbaarheid: "op voorraad" en het exacte aantal hoeveel er nog op voorraad zijn. U kunt nooit meer exemplaren in het winkelmandje plaatsen dan er op dat moment op voorraad zijn. En is een artikel niet op voorraad? Dan is het artikel ook niet in het winkelmandje te plaatsen. Op die manier weet u altijd precies waar u aan toe bent.
Heeft u meer nodig dan er op dat moment op voorraad zijn? Stuur ons dan gerust even een mailtje, dan kunnen we het indien gewenst direct voor u bestellen. Veel artikelen kunnen we binnen enkele dagen leveren.
En heeft u interesse in een artikel dat op dat moment niet op voorraad is? Dan kunt u heel eenvoudig een voorraadwaarschuwing instellen door op de knop "mail mij bij voorraad" te klikken. U kunt dan uw emailadres invullen, en zodra het artikel weer leverbaar is krijgt u direct een mailtje. Uiteraard bent u dan niet verplicht om het dan ook te kopen, het is alleen een melding dat het artikel weer leverbaar is. U kunt op dat moment zelf bepalen of u het wel of niet wilt kopen.
We streven ernaar om alle artikelen uit voorraad te kunnen leveren.
Natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel (tijdelijk) niet leverbaar is, bijvoorbeeld wanneer iemand net een grote bestelling hiervan geplaatst heeft, wanneer het uitverkocht is bij de leverancier, etc. Maar we proberen dit zoveel mogelijk voor te zijn door groot in te kopen en bepaalde trends (tijd van het jaar, actualiteiten, etc) goed in de gaten te houden.
Let op
Enkele artikelen zoals Akaija's en grote beelden worden rechtstreeks vanuit onze leverancier naar de klant verstuurd. Deze artikelen hebben 0 voorraad maar zijn wel te bestellen. De levertijd kan hierbij iets langer zijn als ze niet bij de leverancier op voorraad zijn.
3. Snel en makkelijk contact
Een belangrijk onderdeel van prettig winkelen is niet alleen het winkelen zelf, maar ook een aanspreekpunt hebben als je vragen hebt of ergens niet uitkomt.
We proberen alle informatie zo goed mogelijk weer te geven op onze site, maar er kan altijd iets niet duidelijk zijn, er kan iets mis gaan tijdens het bestellen of u heeft gewoon even snel een vraagje over een bepaald artikel bijvoorbeeld. Dan is het fijn als je snel geholpen kunt worden!
Daarom hebben we diverse manieren om contact met ons op te nemen: via het contactformulier, via email, telefonisch, via whatsapp en als u op onze Fb pagina zit kunt u ook een privé berichtje sturen.
En mocht u weinig ervaring hebben met online winkelen of u komt ergens niet uit? Bel, mail of app even zodat we u persoonlijk verder kunnen helpen. Ook als u bepaalde wensen heeft wat betreft een bestelling, iets inpakken, etc. dan is het fijn als u dit even persoonlijk met ons kunt bespreken. Geen probleem, we helpen u heel graag verder!
4. 100 dagen retour garantie
We gaven het bij puntje 1 al even aan; we voldoen aan alle eisen van Webwinkelkeur (het keurmerk waar we bij aangesloten zijn) en "stiekem zelfs een beetje meer". Een voorbeeld daarvan is dat wij, in tegenstelling tot veel andere webshops die de wettelijke termijn van 30 dagen handhaven, een "100 dagen niet goed geld terug" garantie geven. Alhoewel we dat eigenlijk iets specifieker moeten zeggen, wij hebben namelijk een "100-dagen-niet-goed-geld-terug-en-geen-gezeur" garantie.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een artikel op een plaatje er prachtig uitziet, maar op een bepaald plekje in uw huis (waar u het zo mooi in gedachten had) niet helemaal goed uitkomt qua kleur. Of dat u dacht het per-fecte cadeautje voor iemand gevonden te hebben en dat diegene het helaas net al heeft (complimentje voor u, blijkbaar had u dus een goede keuze gemaakt!)
Bij ons heeft u maar liefst 100 dagen (dat is meer dan 3 maanden!) de tijd om een artikel te ruilen of te retourneren.
De enige voorwaarde die we stellen is dat het artikel onbeschadigd en in nieuwstaat verkeert, maar dit lijkt ons eigenlijk niet meer dan logisch. Schoenen die u 3 maanden gedragen heeft zult u waarschijnlijk ook niet heel makkelijk terug kunnen brengen in de winkel, ook niet als u héél lief kijkt en het bonnetje overhandigt ;)
En met geen-gezeur bedoelen we dat u geen reden op hoeft te geven waarom u iets wilt ruilen of retourneren. Het kan in bepaalde gevallen wel zijn dat we hiernaar vragen, omdat het ons kan helpen om onze service nog verder te verbeteren. Het kan voor ons waardevolle informatie zijn waarom een artikel retour komt, als blijkt dat een artikel in het echt toch anders overkwam dan verwacht. Het kan zijn dat een productfotootje in dat geval wellicht niet duidelijk genoeg is, of dat de omschrijving niet helemaal goed overkomt. Als we dat weten kunnen we dit op onze site aanpassen zodat andere klanten een nóg vollediger beeld van een artikel hebben.
U bent dus absoluut niet verplicht om aan te geven waarom een artikel retour gaat, maar het kan ons wel helpen om indien nodig iets aan te passen op onze site.
Let op: Ook als u wél tevreden bent over een artikel dat u bij ons gekocht heeft maar u denk dat er iets belangrijks mist in de omschrijving of dat een artikel in het echt nog mooier is en dat een bepaalde fotootje bijvoorbeeld geen recht aan het artikel doet, dan kunt u dit altijd bij ons aangeven! Alle feedback en informatie is meer dan welkom! En waar mogelijk passen we graag dingen aan om iedereen een zo eerlijk en volledig mogelijk beeld van onze artikelen te kunnen geven.
5. Goede kwaliteit en anders geld terug
Dit ligt een beetje in het verlengde van het vorige punt, maar is belangrijk om apart te noemen. Het kan natuurlijk zijn dat een artikel om wat voor reden dan ook tegenvalt van hoe u het verwacht had. Maar het kan ook zijn dat er (onverhoopt) een ondeugdelijk artikel tussen zit. Wij proberen zo goed mogelijk alles bij binnenkomst te checken, maar het kan altijd gebeuren dat er iets tussendoor glipt. Aan de andere kant kan het ook voorkomen dat wij alles goed opsturen, maar dat er tijdens het vervoer iets gebeurt waardoor een artikel beschadigd raakt.
In dat geval kunt u erop vertrouwen dat u altijd een juiste oplossing aangeboden krijgt.
Dit kan bijvoorbeeld zijn door een nieuw artikel opgestuurd te krijgen. In het geval het onverhoopt om een laatste exemplaar ging, of indien het een last minute bestelling was (bijvoorbeeld met een uiterste ontvangst datum) en opnieuw opsturen geen optie is, dan zorgen wij voor teruggave van het aankoopbedrag.
6. Uitgebreide cadeau inpakservice
Als gift webshop zijn cadeautjes een belangrijk onderdeel. Grote cadeautjes, kleine cadeautjes, cadeautjes voor iemand anders, of gewoon een cadeautje voor jezelf omdat je het verdiend hebt!
Elk cadeautje is een teken van dankbaarheid, van vriendschap, liefde of genegenheid. En zo moet het ook behandeld worden. Daarom doen wij er bij De Vrolijke Engel alles aan om uw cadeautje de aandacht te geven die het verdient. Want alleen dán kan een cadeautje ook echt een geschenk worden.
Daarom heeft u bij ons de mogelijkheid om uw cadeautje in te laten pakken. En dan hebben we het niet over een standaard papiertje met een standaard stickertje erop. Nee, we hebben het dan over een "cadeauverpakking op maat" waarbij we de keuze geheel aan u laten; u bent degene die bepaald hoe het eruit komt te zien. En dit vullen we aan met onze eigen intuitie en gevoel (waar we in de loop der tijd best een beetje op hebben durven vertrouwen) en zo maken we er samen een prachtig geheel van.
En bij De Vrolijke Engel geloven we niet in een "standaard" cadeauverpakking; geen één cadeau is hetzelfde! Daarom heeft u niet alleen de keuze uit diverse soorten (prachtig) cadeaupapier, u heeft ook nog eens de keuze uit diverse gelegenheden. Zo moet een cadeautje voor een verjaardag uiteraard zo feestelijk mogelijk eruit zien, maar zou dit geheel niet passen bij een cadeautje dat voor het overlijden van een kindje wordt gegeven. Snapt u wat we bedoelen? Ieder cadeautje moet er mooi uitzien, maar wel passend bij de situatie of gelegenheid. Daarom bieden we een uitgebreide selectie van mogelijkheden aan.
En heeft u nog extra wensen waar we rekening mee moeten houden? Geef ze aan ons door! U zult verbaasd staan hoeveel er bij ons mogelijk is. Meer dan eens overtreffen we de verwachting van een klant.
En soms, heel soms.... overtreffen we zelfs een klein beetje die van onszelf..... ;-)
Bent u benieuwd wat er allemaal mogelijk is met cadeaupapier en niet te vergeten natuurlijk een bijbehorend tekstkaartje (handig voor als u het pakje rechtstreeks bij iemand anders wilt laten bezorgen)?
Hier leest u alles over onze uitgebreide cadeau inpakservice! (opent in een nieuw venster)
7. Eerlijk en transparant bestelproces
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, op ieder vlak proberen we zo eerlijk en transparant mogelijk te zijn. Zo ook met het bestelproces. Verborgen kosten, onverwacht hoge verzendkosten, geen duidelijke levertijden, addertjes onder het gras, daar heeft niemand wat aan! U niet, maar wij ook niet.
Weet u wat de grootste ergernissen van mensen die online winkelen zijn?
- Onverwacht hoge verzendkosten of verborgen extra kosten
- een te lang of ingewikkeld bestelproces
- enkel met een klantaccount iets kunnen bestellen
- onverwacht lange(re) levertijd
- (te) weinig geschikte betaalopties
Dit zijn tevens de belangrijkste redenen voor klanten om tijdens het bestelproces af te haken. En geloof me, als webshop geniet je meer van je werk met tevreden bezoekers en klanten dan met gefrustreerde of ontevreden klanten of bezoekers. Zo simpel is het. Voor ons althans.
Daarom vinden we het belangrijk om duidelijk, eerlijk en transparant te zijn over ons gehele bestelproces.
Op diverse plekken (pagina's) op onze site staan onze verzendkosten. Zo weet u zelfs voordat u iets in uw winkelmandje plaatst wat de verzendkosten zullen zijn. Omdat we diverse verzendkosten tarieven hanteren (voor brievenpost betaalt u bijvoorbeeld minder dan voor pakketpost, boven de €75,00 krijgt u gratis verzending, etc) hebben we in het winkelmandje ook een overzicht van de verzendkosten zoals die zijn op het moment dat u een bestelling op dat moment afrekent. Wijzigt u de inhoud van het winkelmandje dan worden ook de verzendkosten aangepast. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.
Daarnaast heeft u bij ons altijd de mogelijkheid om zonder account te bestellen. Uiteraard heeft het aanmaken van een klant account voor u diverse voordelen, maar dit is niet nodig om te bestellen!
Tot slot heeft u de keuze uit diverse betaalopties, waaronder ook de optie om achteraf te betalen (zonder extra kosten)
Als u de tijd en moeite neemt om onze site te bezoeken en iets leuks uit te zoeken dan is het minste dat wij kunnen doen, ervoor zorgen dat u dit op een prettige en veilige manier kunt doen. U helpt ons, wij helpen u!
Zowel voor, tijdens als ná een bestelling! Niet meer dan logisch vinden wij.....
8. Veiligheid en privacy
De Vrolijke Engel doet er alles aan om uw gegevens te beveiligen.
Gegevens die u doorgeeft via de formulieren op de website van De Vrolijke Engel worden automatisch opgeslagen op de beveiligde servers van Lightspeed (https://www.lightspeedhq.nl/privacy-beleid/).
Deze gegevens zijn door De Vrolijke Engel alleen te benaderen met behulp van inloggegevens. Wachtwoorden van gebruikers zijn ook door De Vrolijke Engel niet te achterhalen doordat deze versleuteld worden opgeslagen.
Gegevens die u doorgeeft via e-mail worden lokaal en op de servers van onze e-mail hosts (Lightspeed en Gmail). Lightspeed is op basis van de overeenkomst die wij met hen hebben gesloten verplicht om passende beveiligingsmaatregelen te nemen. Deze beveiligingsmaatregelen bestaan uit de toepassing van SSL-encryptie en een sterk wachtwoordbeleid
Daarnaast wordt ons netwerk lokaal beschermd met behulp van virusscanners, firewalls, SSL-verbindingen en wachtwoorden.
In onze privacy policy leest u alles over hoe wij omgaan met uw veiligheid en privacy (opent in een nieuw venster)
9. De klant is koning
Ok, hoe cliché dit wellicht ook klinkt.... het is nou eenmaal zo. Misschien niet in iedere webshop maar in ieder geval wel bij ons. En nee, niet omdat het moet, maar omdat het..... precies! ;-)
Weet u, het is heel simpel. Zonder jullie, onze klanten, geen De Vrolijke Engel.
Wij werken iedere dag, inmiddels al 9 jaar lang, met enorm veel plezier en liefde aan onze webshop. En dat is af en toe hard werken, maar we zouden niet anders willen. En we hopen dit nog héél lang te doen. Maar we realiseren ons ook wat een geluk we met deze webshop hebben. De trouwe klantenkring, de prachtige reviews die we mogen ontvangen, de leuke mailtjes en lieve berichtjes, de complimentjes, en heel af en toe zelfs een lief kaartje van een klant! Hoe geweldig is dat? Maar dat alles is niet mogelijk zonder jullie, onze klanten.
Dus voor ons is het heel simpel. De klant is koning.
10. En natuurlijk ook nog omdat....
het assortiment regelmatig vernieuwd en uitgebreid wordt, omdat u als nieuwsbrief abonnee regelmatig leuke cadeautjes, extraatjes of voordeeltjes krijgt, omdat u bij ons bij iedere bestelling die u plaatst voor korting kunt sparen, omdat u op onze site een cadeau-hulp heeft waarmee u makkelijk en snel het perfecte cadeautje vindt, omdat u vaak iets leuks bij uw bestelling ontvangt, omdat wij als service alle kleine artikelen (muntjes, magneetjes, sleutelhangers, etc) gratis in mooie gekleurde zakjes inpakken, omdat u altijd zelf een voorkeur voor een mooie kleur zakje door kunt geven, omdat wij zelfs een fotootje naar u mailen als u een bestelling met cadeaupapier rechtstreeks naar iemand anders toe laat sturen, omdat u zelf heel eenvoudig online een afspraak kunt inplannen om uw bestelling op te halen, omdat u op onze actiepagina regelmatig leuke acties of prijsvragen vindt, omdat u bij ons het gehele Willow Tree assortiment kunt krijgen, omdat u ook mooie cadeaubonnen bij ons kunt kopen als u geen keuze kunt maken én omdat u bij ons een interactief verlanglijstje aan kunt maken die u heel simpel met anderen kunt delen!
En tot slot.... omdat wij al 10 jaar lang héél veel klanten blij maken met zowel kleine als grote bestellingen (onze circa 3000 geverifieerde klantbeoordelingen met een gemiddelde van een 9,7 geven u daar een goed beeld van!) en wij zeker weten dat wij u óók blij kunnen maken! Wij hopen dat u ons een kans geeft!