Cadeau service
Let op, belangrijk:
Bestelt u cadeauverpakking en wordt het cadeautje pas enkele weken later overhandigd of uitgepakt? Bijvoorbeeld cadeautjes voor de feestdagen?Lees dan zeker even onze informatie over cadeauverpakking en garantie onderaan deze pagina!
Waar en wanneer u maar wilt!
De Vrolijke Engel bezorgt uw cadeaus waar u maar wilt.
Thuis, op het werk, of bij degene die u wilt verrassen: wij zorgen er voor!
Wilt u een bestelling bij iemand anders laten bezorgen? Geen probleem. U kunt in dit geval een ander afleveradres opgeven tijdens uw bestelling. U hoeft zich geen zorgen te maken over de factuur, wij sturen nooit facturen mee in een pakket.
Diverse soorten cadeaupapier
In onze webshop heeft u de keuze uit diverse soorten inpakpapier. Bij ieder artikel waar u voor inpakpapier kunt kiezen kunt u aangeven welk cadeaupapier u wilt. Omdat de fotootjes in het keuzemenu erg klein zijn, is het daar lastig te zien hoe het cadeaupapier eruit ziet. Daarom hebben we hieronder een overzicht van alle soorten cadeaupapier gemaakt, zodat u goed kunt zien hoe ieder cadeaupapier er uitziet.
Let op: onderstaande fotootjes zijn slechts een voorbeeld van hoe een cadeautje eruit kan komen te zien. Ieder cadeautje wordt op unieke wijze afgemaakt met passende kleuren lint, stickertjes, decoraties, etc. Onderstaande fotootjes zijn vooral bedoeld om aan te geven hoe de verschillende soorten cadeaupapier eruit zien. De afwerking is voor ieder cadeautje weer anders.
Houd er rekening mee dat niet ieder papier het gehele jaar te 'bestellen' is. Het Kerst- of Sinterklaas papier bijvoorbeeld zal alleen de laatste 2 maanden van het jaar zichtbaar zijn.
Kerst papier
Sinterklaas papier
Hartjes goud wit papier
Sterren papier
Bloemen papier
Paars marmer papier
Gouden krullen papier
Zwart holografisch papier
Baby papier meisje
Baby papier jongen
Cirkel papier
Nieuw: Gelegenheden
Nieuw bij onze cadeau inpakservice is de keuze voor een gelegenheid.
Het ene cadeau is het andere cadeau niet. Ieder cadeau is uniek. En ondanks het feit dat ieder cadeau er als een GESCHENK uit moet zien, is er natuurlijk nogal een verschil tussen een cadeautje voor een verjaardag of een troostgeschenkje bij een overlijden. In het eerste geval moet het er zo feestelijk mogelijk uitzien, in het laatste geval is dat niet echt toepasselijk en is een wat ingetogener verpakking wellicht passender. Daarom vinden we het belangrijk om de verpakking zo goed mogelijk op uw wensen aan te laten sluiten. En omdat aan een artikel zelf niet altijd even makkelijk “af te lezen” is wat de situatie voor het cadeau is, geven we aan ú de keuze.
Daarom hebben we een extra optie ingebouwd, namelijk "gelegenheid". Hier geeft u aan voor wat voor gelegenheid het cadeautje is, bijvoorbeeld voor een verjaardag, om te bedanken, voor een geboorte, een cadeautje voor troost/herdenking, etc.
Wij passen de afwerking van het cadeau (linten, strikjes, decoraties, etc) op de gelegenheid aan. Dit is een belangrijke optie, want u wilt natuurlijk geen gefeliciteerd lint op een herdenkings cadeautje, en zo wilt u ook geen fijne feestdagen stickertje op een verjaardags cadeautje, etc.
Kiest u voor de gelegenheid verjaardag? Dan zorgen wij dat er een mooi 'gefeliciteerd' bedrukt lint op het cadeautje komt met natuurlijk een mooi gefeliciteerd stickertje.
Kiest u voor de gelegenheid troost/herdenking? Dan zorgen we dat het niet te feestelijk en uitbundig is, dat is immers niet gepast. We zorgen dan voor een passende maar uiteraard mooie verpakking, omdat het ondanks de verdrietige situatie tóch een cadeautje is.
Is het een cadeautje om te bedanken? Dan komt er uiteraard nog een mooi 'bedankt' stickertje op. Gewoon, om het helemaal af te maken! Het zijn de kleine dingetjes die het verschil maken. Zo zorgen we voor iedere gelegenheid voor de perfecte afwerking!
Zo kunnen we nog wel even doorgaan, maar ik denk dat het nu wel duidelijk is ;-)
De optie “neutraal” kunt u altijd kiezen als de overige gelegenheden niet van toepassing zijn, of als het gewoon een “zomaar” cadeautje is waar geen speciale uitingen voor gebruikt worden (geen bedankt stickertje, geen gefeliciteerd lint, etc.) U krijgt dan een neutrale, maar uiteraard feestelijke verpakking die u met een goed gevoel aan iemand kunt geven!
Een persoonlijk tekstkaartje
Bij heel veel artikelen staat de optie 'persoonlijk tekstkaartje?'
Hier heeft u de mogelijkheid om een tekstkaartje bij te voegen. Dit is handig als u de bestelling rechtstreeks naar iemand anders laat versturen en u er toch een (persoonlijke) boodschap bij wilt hebben.
Maar ook wanneer u de bestelling naar uzelf toe laat sturen mag u uiteraard gebruik maken van deze optie!
Hierbij zijn er een paar dingen van belang:
- Wij schrijven alle kaartjes zoveel mogelijk met de hand om de boodschap echt persoonlijk over te laten komen. We hebben hiervoor gekozen omdat we heel veel positieve reacties kregen op het feit dat onze kaartjes (in tegenstelling tot veel andere webshops) handgeschreven zijn.
Wilt u om wat voor reden dan ook liever dat de tekst getypt wordt? Laat dit dan zo snel mogelijk weten, het liefst in het opmerkingen-vak (op de pagina van het winkelmandje) Vergeet u dit te vermelden? Stuur dan zo snel mogelijk even een mailtje, appje, etc. Bestellingen worden vaak al binnen enkele minuten door mij ingepakt en als u te lang wacht kan het wellicht te laat zijn. - Ik probeer waar mogelijk de tekst met de hand te schrijven, maar wanneer een tekst te lang is en deze echt niet op een kaartje past (onze kaartjes hebben een standaard formaat van ca. 9 x 4,5 cm) dan zal ik de tekst moeten typen. Ik gebruik hiervoor mooi (zacht gekleurd) stevig printpapier, maar dit zal natuurlijk altijd net iets minder stevig zijn dan de officiële kant en klare kaartjes.
- Gebruik géén smiley's, emoticons of andere (ingewikkelde) symbolen. Een blij kijkende smiley of een hartje zijn natuurlijk geen probleem, dat lukt me nog wel... Maar aan smiley's met tranen van het lachen, serieus kijkende smiley's, autootjes, vlinders, boeketjes, kushandjes, hondjes, katjes en alles wat er tegenwoordig verder aan emoticons en plaatjes ingevuld kunnen worden ga ik mij helaas niet wagen. Aangezien mijn inpaktalent groter is dan mijn tekentalent vrees ik dat dat het kaartje niet ten goede zal komen. Worden er toch plaatjes ingevuld, dan zullen deze gewoon weggelaten worden, houd daar dus rekening mee!
Ook op kaartjes die ik typ kunnen geen emoticons etc gebruikt worden aangezien mijn programma veel plaatjes niet herkent en deze omzet in lege vierkantjes of rare symbolen.
In het tekstvak staat vóórdat u begint te typen ook aangegeven dat er geen emoticons gebruikt mogen worden, indien dit wel gebeurt is dit de verantwoordelijkheid van de klant. In drukke periodes heb ik helaas geen tijd om hier apart contact over op te nemen. Ik hoop hierbij op uw begrip! - De tekst die u in het tekstkaartje vak invult zal NOOIT op het artikel zelf aangebracht worden! Uw tekst zal altijd op een kaartje geschreven worden en bij het artikel toegevoegd worden.
Wij kunnen helaas niet graveren, houtbranden, etc. Alle persoonlijke teksten die u doorgeeft zullen door mij op een kartonnen kaartje geschreven worden.
Ieder cadeautje is uniek!
Ja, ieder cadeautje is uniek. Dat betekent dat de voorbeelden in bovenstaande fotootjes slechts een indicatie zijn. Het cadeaupapier dat u kiest bij uw bestelling is uiteraard exact het papier dat u krijgt, maar de afwerking (de kleuren linten, decoraties, etc) kunnen afwijken.
Omdat geen één cadeautje hetzelfde is, geloven wij ook niet in 1 standaard cadeau verpakking. Daarom pakken wij ieder cadeautje uniek in, op de manier die wij op dat moment het meest geschikt vinden, rekening houdend met het artikel, de gelegenheid, de ontvang(st)er, etc. Zo weet u dat u bij ons altijd kunt rekenen op een écht cadeautje dat u met liefde zult geven. Simpelweg omdat het met liefde is ingepakt!
Probeer onze cadeau inpakservice gerust uit, u zult er geen spijt van hebben!
Let op:
Eventuele aanvullende wensen voor het inpakken kunt u aangeven in het "opmerkingen" vak in het winkelwagentje. U zult verbaasd staan hoeveel er bij ons mogelijk is. Meer dan eens overtreffen we de verwachting van een klant.
En soms, heel soms.... overtreffen we zelfs een klein beetje die van onszelf..... ;-)
Maar het is wel jammer dat ik het ingepakte cadeau niet zie als ik het rechtstreeks naar iemand anders laat sturen!
Dat zou inderdaad jammer zijn. Maar... De Vrolijke Engel zou De Vrolijke Engel niet zijn als we daar geen oplossing voor bedacht zouden hebben!
Geloof het of niet, maar we mailen zelfs een fotootje van het ingepakte cadeautje (eventueel met tekstkaartje erbij indien van toepassing) naar u toe voordat het op de post gaat! Zo kunt u precies zien hoe het hier de deur uitgaat en hoe het bij de ontvang(st)er(s) aankomt. Wel zo leuk, zeker omdat u ervoor betaald heeft. En zeker bij "gevoelige" cadeautjes zoals een cadeautje bij overlijden of herdenking is het gewoon prettig voor u als u ziet hoe het bij iemand bezorgd wordt.
En dát is net dat stapje dat wij verder gaan....
Let op: alhoewel wij onze uiterste best doen om iedereen zijn/haar fotootje te mailen indien het pakket naar iemand anders verstuurd wordt, kan het in tijden van zeer grote drukte voorkomen dat een fotootje mailen om wat voor reden dan ook niet lukt. We proberen dat voor iedereen te doen, maar we hopen op uw begrip als dit een keer niet lukt.
Waarom heeft niet ieder artikel de optie cadeauverpakking?
Het klopt dat u bij sommige artikelen geen optie voor cadeaupapier ziet staan. In dat geval is een artikel niet geschikt om in te pakken. Sommige artikelen zijn gewoon te groot om (mooi) ingepakt te worden.
Maar de meeste artikelen waar geen cadeaupapier optie bij staat zijn te klein om ingepakt te worden. Een groot deel van ons assortiment bestaat uit muntjes, magneetjes, sleutelhangers, etc. Deze artikelen zijn dusdanig klein dat het cadeaupapier niet goed tot zijn recht komt, het wordt dan meer een klein "propje" om te zien om het zo maar even te noemen.
Daarom pakken we al deze kleine artikelen (muntjes, sleutelhangers, bedeltjes, etc.) gratis voor u in in mooie gekleurde organza zakjes. Op die manier komt het kleine artikel goed (zelfs beter) tot zijn recht en is het toch leuk om cadeau te geven. Een muntje in een gekleurd zakje is altijd leuker om cadeau te geven dan gewoon los.
Deze service bieden wij gratis aan, dit kost u niks extra en u hoeft er niets voor te doen. Wij pakken alle kleine artikelen standaard in in een mooi zakje.
Let op: heeft u voorkeur voor een kleur zakje? Aarzel dan niet om dit even door te geven tijdens uw bestelling! U kunt dit soort wensen of voorkeuren altijd eenvoudig doorgeven via het opmerkingenvak in het winkelmandje. Alles wat u hier noteert kan ons helpen om uw bestelling zo goed mogelijk te verwerken en waar mogelijk houden we hier vanzelfsprekend rekening mee. Dus koopt u een muntje voor een man en zou u het vervelend vinden als het toevallig in een roze zakje (bijvoorbeeld) verzonden wordt? Schroom niet om even te noteren dat u voorkeur heeft voor laten we zeggen een blauw zakje. Of geef aan "liever geen roze zakje, het is voor een man". Geen probleem! Kijk, stel u zou aangeven ik heb voorkeur voor een roze, blauwe of paars zakje met zilveren engeltjes opdruk, of een roze, wit of blauw zakje met zilveren vlindertjes opdruk, tja.... dan..... oh wacht.... wacht.... zelfs díe hebben we nu toevallig liggen ;-)
U begrijpt denk ik wel wat we willen zeggen.
Onze zéér goed gevulde "inpak-kast" in combinatie met onze zeer klantgerichte instelling zorgt ervoor dat er veel mogelijk is bij De Vrolijke Engel. Meer dan u misschien zou denken!
Nét een stapje verder....
Met onze uitgebreide cadeau inpakservice proberen we nét dat extra stapje verder te gaan. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. En omdat we zelf niet anders zouden willen. We willen net dat beetje extra bieden dan wat u standaard van een webshop mag verwachten.
Bent u benieuwd wat we nog meer doen om van onze klanten tevreden klanten te maken?
Bekijk dan hier 10 redenen om bij De Vrolijke Engel te winkelen!
Cadeauverpakking en garantie
Indien er iets mis is met uw bestelling, zoals bijvoorbeeld breuk aan een artikel, dan moet dit z.s.m. maar in ieder geval binnen 5 werkdagen aan ons doorgegeven worden, i.v.m. de schadeclaim die we bij PostNL moeten doorgeven. Bestelt u een cadeautje met cadeaupapier en bent u het van plan om pas na 5 dagen (of later) cadeau te geven, of zal het pas na 5 dagen (of later) opengemaakt worden? Houd hier dan rekening mee! Dit is met name van belang wanneer u bijvoorbeeld aan het eind van het jaar een cadeautje koopt wat pas met de feestdagen overhandigd of opengemaakt zal worden.
Houd er dus rekening mee dat schade aan een artikel binnen 5 werkdagen doorgegeven moet zijn aan ons. Doet u dit niet en blijkt na 5 werkdagen dat er tijdens het vervoer toch schade aan een artikel is ontstaan? Dan kunnen wij de schadeclaim helaas niet meer doorzetten naar PostNL. Dit is geen onwil van ons als webshop, maar PostNL houdt echt vast aan deze tijdslimiet.
Wilt u dit risico niet lopen en ook het cadeautje niet tussentijds openmaken? Dan raden we aan om niet te kiezen voor cadeaupapier. We hopen hierbij op uw begrip!